But there's a side to you that i never knew



Haha, lame bild jag vet. Men har inga på lager just nu asså! Kommer ihåg att jag var riktigt bakis här.. Men det var lite släktingar här då så jag va tvungen att fixa till mig.. HAHA, sånt är så jävla jobbigt när man är riktigt bakis.. Jag är inte gjort för att festa. Varje kväll efter jag har festat ligger jag i sängen och tänker "aldrig igen".. :(

Menmen, idag har jag varit hemma och vilat upp mig.. Haha för att igår mina vänner, flyttade jag 100 stolar och typ 20 bord.. :( Fick jobba på lovet.. katastrof!

Imorgon ska jag kanske ta en kvällsfika med Sara! Mysssigt!! Och på lördag ska jag på bio. Niceeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0