Breathe.




Det jag köpte idag, linnet går ner lite vid revbenen! fett snyggt. Finns på Carlings.

Var på stan med min bror idag! Vi kollade på kläder till han, var inne på t shirts store och köpte som fan, haha. Dom har fått in lite kill koftor nu också! så de va ju perfekto.
Sen käkade vi på gamla wook, de är sån jävla fin buffé där. För er som inte vet :} Efter det tvingade jag han att vi skulle åka till ica maxi.. SOM ÄR AWESOME, de finns så jävla mycket skit mat där.. Så varje gång jag är där, känner jag mig som en gasell, som har suttit i en bur i 5 år. Och äntligen får springa på en öppen savann.
OCH, jag köpte det här.....

!!!!!!! Jaaa, ni ser rätt. Det är helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0