all the other kids

Hello! idag var jag och kollade tyger med mamma! ja, ni såg rätt. Tyger.. Jag har börjat fixat till lite kläder som hänger i garderoben nu för tiden. Så jag köpte ett stickt gräddvitt tyg och ett annat :) Sen så beställde jag också 200 olika nitar.. tror jag?! Ska köpa ett par helt vanliga höga jenas shorts, sen sätta nitar på en hel sida. Sen på lite skor osv. Tycker det är roligt att sätta dit lite olika saker på kläder jag har köpt.

Nu sitter jag och kollar melodifestivalen, haha tradition. Nu är det en kille som sjunger en låt so heter Kyss mig.. och har otroligt tajta byxor.. Niceee!



random bild..

Kommentarer
Postat av: -

vart köper du nitar någonstans? :)

2012-02-26 @ 09:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0